Społeczność
blog.ekologia.pl   Publicyści   Agnieszka Pająk   #SHOWROOM z jedzeniem i napojami czyli historia #SHOWFOOD
0

#SHOWROOM z jedzeniem i napojami czyli historia #SHOWFOOD

Jedz zdrowo, żyj lepiej to nasze motto. Coraz więcej osób zdaje Sobie sprawę z tego jak ważne jest jedzenie i jego jakość, a właściwie że jest kluczowe jeśli chcemy zachować zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne. W latach 90-tych kiedyś ktoś o tym wspominał nikt go nie traktował poważnie.  Dziś większość reklam informuje konsumenta iż 70 % odporności pochodzi z brzucha.

Stworzyliśmy #SHOWFOOD z pasji do jedzenia i produktów spożywczych wysokiej jakości. Naszą misją jest zgromadzenie jak największej ilości małych producentów zarówno z Polski jak i z pozostałych państw Europy, w jednym miejscu.

Razem możemy osiągnąć więcej – ani mały producent ani pojedynczy konsument nie mają siły przebicia w starciu z gigantami przemysłu spożywczego, jednak kiedy połączymy siły – razem możemy osiągnąć dużo więcej z korzyścią dla obu stron.

Dlaczego ? zakładając że uda Nam się zgromadzić producentów w jednym miejscu konsument uzyskuje dostęp do kompleksowej oferty sprawdzonej na 10 stronę przez Nas zespół – mało tego może brać czynny udział w wyborze tych właśnie producentów poprzez głosowanie na marki, które zaproponujemy i to konsument zdecyduje o tym czy wprowadzimy je do sprzedaży. Natomiast ze strony producenta/rolnika/właściciela manufaktury obecność w #SHOWFOOD daje mu dostęp do  konsumentów którzy cenią swoje zdrowie i szukają prawdziwego jedzenia dla siebie i swoich bliskich, a w czasach pędu nie mają możliwości objeżdżać całego kraju w poszukiwaniu poszczególnych produktów, za to chętnie zrobią kompleksowe zakupy w jednym miejscu.

Na co trzeba najbardziej uważać wybierając produkty spożywcze ?

Na takie słowa na opakowaniach jak: „naturalny”, „zrobiony z...”, „stuprocentowy”, „nie zawiera tłuszczu”, „wzbogacane”, „wędzone”, „zrobione z pełnego ziarna”. Masło dla przykładu powinno zawierać minimum 82% tłuszczu mlecznego; w tej chwili producenci zamieszczają informację na opakowaniu „zawiera 82% tłuszczu”, ale jakiego ? . Nie podaje się informacji, jaki tłuszcz wchodzi w skład produktu o nazwie „masło”. Często są to najtańsze oleje uniwersalne czyli TRANSY lub olej palmowy, który w niskiej temperaturze twardnieje więc trudno poznać czy jest to prawdziwe masło. Nie dawno opatentowałam test na grzance, jeśli owe masło po posmarowaniu ciepłego chleba śmierdzi coś jest w jego składzie. Prawdziwe masło nie ma zapachu. Tak samo wygląda sytuacja z jogurtami, które są zbiorem sztucznych barwinków, zagęstników i zapachów. Również drogie napoje pro biotyczne na Zachodzie są zakazane i wycofane z rynku – np. we Francji z powodu braku skuteczności, którą obiecuje w reklamach producent.

W końcu jesteś tym co jesz, a ludzie dbają o tych którzy dbają o Siebie – my chcemy zadbać o Ciebie !

Mgr Agnieszka Pająk pasjonatka i propagatorka zdrowego stylu życia, specjalistka z zakresu wellness ; Diet Coach, freelancer, publicystka, członek SlowFood International, redaktor i twórca slowfoodlife.com, food shopping assistant i supplier manager odpowiedzialna za wybranie najlepszych dostawców w showfood.pl

Ten wpis czytano 962 razy.
Odsłon: 69681
Agnieszka Pająk
Pasjonatka i propagatorka zdrowego stylu życia, specjalistka z zakresu wellness ; promuje wspólną akcję wraz z DrGrace GO SUGAR FREE, GO GLUTEN FREE, GO TRANS FAT FREE; diet coach, freelancer, publicystka, członek SlowFood International, prowadzi swoją stronę slowfoodlife.com, food shopper assistant.
<< Czerwiec 2017 >>
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
zobacz wszystkie wpisy »